středa 11. října 2017

Sharapova saa kanarian, jopa pelata semifinaaliin


puolustava mestari kylvetään kakkosena puolivälierissä huolimatta katastrofaalinen käyttöönotosta lopulta voitti serbi Jelena Jankovic kolme sarjaa 0: 6, 6: 4, 6: 3 ja torstai luetaan Victoria Azarenka Valko.
Sharapova ei perustu ensimmäisen sarjan kaksintaisteluun Jankovic juuri mitään, kopioi luontevasti virheitä ja keräsi "kanarian". Alusta lähtien toisen näytöksen Venäjän lisääntynyt aggressiivisuus hallinnon ja returne, ja rakentanut johto 5: 1, Jankovic on sallittua vain korjata.
kohtalo kolmannen näytöksen Tilden päätti helmi, jossa Sharapova kesti JANKOVIČOVÁ palvelua. Sharapova aikoo puolustaa
Venäjä jälkeen kaksintaistelu myönsi Jankovic oli kova pähkinä purtavaksi. "Jelena oli loistava alussa, se oli paljon aggressiivisempi kuin minä.Kaipasin ensimmäistä joukkoa, mutta nopeasti heitin sen pääni takana ja sanoin, että minun piti aloittaa tyhjästä. Olen iloinen, että onnistuin kääntämään "hän sanoi ottelun jälkeen, venäläinen tennispelaaja.
" Oli tärkeää, että minulla on oikein alussa toisen näytöksen vastahyökkäyksiä, joka on liikkuva, oikein. Roland Garros oli minulle aina haluavat vauhdissa, kun sain pois, olen joskus laski alussa kierroksilla. Olen iloinen voidessani palata semifinaaliin ja minulla on vielä mahdollisuus puolustaa otsikkoa. Kanssa Azarenka hyvin tietää, me pelataan paljon vaikeita otteluissa, mutta tänä vuonna emme ole tavannut ", sanoi Sharapova ensimmäinen haastattelu. Ensimmäisen kerran semifinaali ja Azarenka
Azarenka ensimmäistä kertaa urallaan taisteli tiensä semifinaaliin singlet .Kahdesti mestari Australian avointen puolivälierissä kuin käyttöön kuullaan kolme tusinaa "hämähäkki" Venäjän Maria Kirilenko suoraan kolmessa 7: 6 (3) ja 6: 2nd
Ensimmäisessä joukossa molemmilla pelaajilla oli vaikeuksia pitää omaa huomautukset ja päätettiin sen tajbrejku jossa hän johtui enemmän aggressiivisuutta alkuun Valko. Toisessa pelissä "Vika" rakensi 4: 1 lyönnin nopean tauon jälkeen, ja peli on jo onnistunut.
Azarenka etukäteen piikin Pariisissa oli kierroksella 2011 ja 2009. Viime vuonna jopa maailman ykkönen loppui kierroksella raketti Slovakians Dominika Cibulkova.
Azarenkan tyytyväisyys elite-kvartetin toimintaan. "Se oli hyvin vaikea ottelu.Maria on kova kilpailija ja varsinkin ottelun alussa se oli iso taistelu. Erittäin tärkeä oli onnistunut salaisuus. Toisessa autosi minua nopealla tauolla. Olen iloinen siitä, että kolmannella yrityksellä olin vihdoinkin siirtynyt Pariisin semifinaaleihin ", sanoi Azarenko ensimmäisessä haastattelussa suoraan tuomioistuimessa.

Žádné komentáře:

Okomentovat